רובוט לבריכה

רובוט לבריכה ביתית

הבריכה בחצר שלכם זה אחד המקומות שאתם מאוד אוהבים לבלות בו ושמחים שהוא חלק מהבית שלכם. אתם מארחים המון חברים ובני משפחה, הילדים נהנים שם מאוד לבד ועם חברים בעיקר בתקופת החופש הגדול וזה פשוט תענוג אמיתי. מצד שני לעיתים ההתעסקות בכל מה שקשור לתחזוקה ולניקיון מעט מעיק עליכם ופוגע בהנאה אך מה לעשות שעל הניקיון צריך לשמור וזה משהו שאסור לותר עליו. אחת הדרכים היא להביא איש שידאג לבריכה באופן קבוע אך אופציה נוספת שעוזרת להתמודד עם הנושא של אחזקת הבריכה באופן כללי וגם בכל מה שקשור לנושא השמירה על הניקיון באופן עצמאי, זה שימוש במוצרים אשר פותחו בדיוק לשם כך, מכשירים ואביזרים המסייעים באחזקת הבריכה כמו רשת למים, מסננים מיוחדים, חומרי חיטוי וגם רובוט לבריכה ביתית.

מה זה רובוט לבריכה ביתית?

בעלי בריכות רבים רוצים שהבריכה תהיה נקיה אך שהם לא יהיו אלו שצריכים לנקות אותה. רובוט לבריכה ביתית זה מוצר שפותח בכדי לתת מענה לצורך לנקות בריכה מבלי שבעל הבריכה עצמו יצטרך לעשות את הפעולות. זהו מכשיר המתאים לבריכות פרטיות ונותן מענה בכל מה שקשור לשמירה על ניקיון הבריכה. מדובר במוצר פשוט וקל לתפעול המאפשר שמירה על בריכה נקיה באופן קבוע עם מינימום מאמץ או התעסקות. הרובוט למעשה הוא עצמאי לחלוטין, מניחים אותו על קרקעית הבריכה, הוא סורק אותה בצורה עקבית ושיטתית ומנקה אותה בין היתר בעזרת מברשות מיוחדות מובנות, ההברשה של הרצפה מונעת התפתחות של אצות, חיידקים וזיהומים שונים לאורך זמן, מה שומר על הבריכה והניקיון שלה ועל מים צלולים ונעימים.

רובוט לבריכה ביתית, מה מיוחד בו ולמה כדאי שיהיה כזה בכל בית שיש בו בריכה ביתית

מים עומדים הם מקור להתפתחות זיהומים שונים שכן במים יש כל מיני חלקיקים בלתי נראים אשר מהווים מצע יעיל ביותר להתפתחות חיידקים ככל שעובר הזמן. כדי למנוע את התפתחות החיידקים וכדי לשמור על בריכה נקיה ומים צלולים, בכדי להימנע משימוש בכימיקלים וחומרים לחיטוי הבריכה ככל שניתן, צריך להקפיד על הניקיון באופן קבוע, רובוט לבריכה מסייע לנושא הזה בצורה יסודית, הוא מנקה את הבריכה ואת המים היטב מה שבסופו של דבר חוסך את הצורך בהחלפת מים בתדירות גבוהה וחוסך בעלויות. ההפעלה שלו קלה ביותר, יש רובוטים עם שלט רחוק ויש כאלו שניתן להפעיל אותם באמצעות אפליקציה. יש רובוטים שונים בעלי יכולות שונות, רובוטים לבריכות עיליות או רגילות, עם מספר מברשות או אחת, רובוט המתאים לקרקעית הבריכה בלבד או כזה המנקה גם את הדפנות וכמובן עלויות שונות. המבחר הגדול מאפשר לכל אחד למצוא את הרובוט הנכון לבריכה שלו כך שהבריכה תישאר תמיד נקיה, צלולה ושיהיה כיף לטבול בה בכל יום ויום.

למידע נוסף ראו גם: ציוד לבריכות שחייה

 

 

 

תוכן עניינים

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

פוסטים קשורים
בריכות פיברגלס
בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס – בתחום הבנייה והשימוש בבריכות שחייה, מפיברגלס הופיעו כבחירה פופולרית, שזכתה לשבחים בזכות העמידות, קלות התחזוקה והוורסטיליות העיצובית שלהן. בעולם ובישראל שוק בריכות